Eva's reis door Zuid-Amerika

Merry Christmas and a fantastic New Year!!!

Lieve vrienden, familie en ander gespuis,

Vanuit een warm, zonnig en bruisend Buenos Aires wens ik jullie en hele fijne kerst en een heel gelukkig 2009 met alle liefde, geluk en gezondheid!

Oh ja, mijn telefoon is gejat en tegen beter weten in heb ik nergens mijn telefoonnummers genoteerd en ben ik dus alles kwijt... Mochten jullie nooit meer wat van mij vernemen dan is dat dereden...dus doe mij en jezelf een lol en stuur meeen mailtje met je nummer!Alvast bedankt!

En nu, hop,feesten jullie!!!

Muchos besos,

Evita

Reacties

Reacties

wolf

Ok, Dark Party Mastress, u rule! We will go down on our party knees and follow your instructions, because you have never ever let us down! Therefore we wish you a happy merry christmas. Don't try to call us with no phone at new years eve; won't work, so if Buenos Aires explodes into an ALL ABOUT EVE-party, i want to know, number is: +31655861060, egeszegedrej!!

Loeb

kijk ff in stra's tas...zit vast je phone in! 0622223218

Kev

Hey Effje,
sounds like you are in the right place at the right time!
Merry Christmas! See you soon somewhere!
XX

S@S

Merry Christmas 2 U 2 daar. Mis Je!!!
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Ilse

Heeeee moppie, sawasdee kah!! Merry xmass en happy new year to u2!!! mn nr 06-28826300.
Geniet vn mooi Buenos Aires. Wij zitten inmiddels in Krabi en vliegen zo dor naar Koh Samui. Twee heerlijke weken gehad al, fietsen in bangkok (super!) en twee hele mooie rustig eilandjes gedaan in het verre zuiden, ko lipe en ko bulone, echt super mooi en leuk. Ook weer hele leuke mensen ontmoet, erg leuk allemaal. Nu naar ko samui dus en daar komt gesina morgen aan. En dan nog even zien wat ik de laatste weken ga doen met haar.

schatje dikke kus! ook van tim.
liefs ilse

kerstelfje

Vanuit het "hoge Noorden" hele warme en knusse kerstgroeten en knuffels.

Geniet van je verblijf in BA!!! Hoop dat je mijn mail hebt ontvangen. Mijn telefoonnr. stuur ik je wel zodra je ook over een telefoon beschikt...

heel veel houden van en geniet van NU

wendy k

Hi Eef,

Ik zat vorig jaar rond deze tijd in BA (jaloeeeerssss ben ik!!!). En wij hebben oud en nieuw gevierd bij restaurant campo bravo op de baez in stadsdeel las canitas. Dansen op straat tot zeven uur 's ochtends, superaanrader!
Liefs,
Wendy

Eva

Dank lieverds! En dank voor de tip Wendy! Gaan we uitzoeken, of at dit jaar ook het geval is. Straatfeestjes doen het goed bij 30 graden!!! xxx

winny Ros

Hoi Eeeeeef!
Ook van Cor en mij natuurlijk al die goede wensen en zoooo.
2009 word een top jaar, vast.
Had niet meer gehoopt op een kerst met m'n moeder maar zowaar, ze heeft weer even bij getekend en hebben we
gisteren op dit kerstkind kunnen toosten samen met Andrea.
OK - het is tijd om de schaatsen uit het vet te halen zeggen ze hier. Vriespunt temperaturen, we zijn jaloers....ik zou nog maar even daar blijven.
tel. nr. is +31206692226 / 06 24602748
zoen, winny

Pascal

Hé kerstvrouwtje,

Veel D,D & R&R in BR, doen wij het hier in brrrrrr! Vlieg 2009 maar in zonder achterom te kijken, zelfs met nieuwe telnrs., en vol vertrouwen: Eef 'll be back!

Kus,
P

Eef

AB, HJ & KL terug! En Win, fijn te horen dat je nog een kerst met je mama hebt mogen meemaken! Ik zeg: op naar de volgende. Ik heb een geweldige kerst gehad met mijn goede vriend Arnoud uit A'dam (oh nee, Santpoort-Zuid tegenwoordig, de yup, hahaha) en Marie, een vriendin van hem uit Zweden en met Liz, Carl, Wes, Max, Charlotte, Nick, Bridget en Neill (op een na allemaal vrienden van La Senda Verde!!!). Uiteraard teveel drank, maar supergezellig. Dikke zoen en veel houden van allemaal!
Besos

Eef

Oh ja, en met Rudolf en Marleene, jullie weten wel, het stel uit Ecuador/Peru!!! Erg gaaf ze weer te zien! xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!